Starttid
Sluttid
Plats
Hornsbruksgatan 19

Vi möter ofta kunder som undrar vad det är som gäller och när det är dags att hoppa på nästa trend. Hos många finns också en uttalad oro för att missa tåget, eller kanske ännu värre att hoppa på fel tåg.

”The User Experience Honeycomb” är ett verktyg vi använder för att ta fram digitala idéer, som räcker längre än nästa trend. Det bygger på sju egenskaper som vi har som ledord när vi drar igång ett nytt webbprojekt, men det är också ett bra verktyg för att hitta sätt att göra befintliga webbplatser bättre. De sju egenskaperna är: Användbar, Nyttig, Tilldragande, Tillgänglig, Trovärdig, Hittbar och Värdefull. På vårt frukostseminarium reder vi ut vad egenskaperna innebär för oss och våra kunder.

Anmälan till seminariet

Vi öppnar för att anmäla intresse för seminariet runt två veckor innan det äger rum.

Frågor

Har du frågor om seminariet eller är du nyfiken på vilka tjänster vi kan erbjuda, kontakta Patrik Hassel.