1. Sätt tydliga mål

Om du inte vet var du ska, hur ska du då veta när du kommit fram? En klyscha, men ack så sann. För att lyckas med utvecklingen av era digitala kanaler behöver alla som jobbar med dem veta riktningen. Sätt effektmål som utgår från era verksamhetsmål och följ upp hur det går.

2. Kroka arm med din webbyrå

Du kan er verksamhet bäst, vi kan webbutveckling. Tillsammans gör vi stordåd. Vi tycker resultatet blir bäst när vi jobbar tillsammans som ett team.

3. Beskriv behovet – låt oss hitta lösningen

Släpp in oss på byrån i verksamheten och er vardag. Beskriv era utmaningar, möjligheter, mål och visioner. Tillsammans ringar vi in era målgruppers behov och tar fram lösningar som mappar både mot era och användarnas behov.

4. Små steg framåt

Tänk långsiktigt men bryt ned projektet i små steg. Vi jobbar agilt med små, kontinuerliga leveranser och driftsätter ofta. Då kan vi anpassa oss till förändringar och hela tiden säkerställa att vi är på rätt väg. Leveranserna ska komma oftare än fakturan.

5. Mät – igen och igen

Mät före, under och efter projektet så att du vet att era investerade kronor ger effekt. Testa på användarna innan nya lösningar släpps ut. Prata med era målgrupper. Magkänsla i alla ära men med data kan du fatta bättre beslut.

 

Vill du veta mer om hur vi jobbar? Kontakta Thomas Hansson eller Jeanette Karlsson så berättar vi mer.